. Für unseren Standort in Berlin oder Leipzig suchen wir Sie zum nächstmöglichen Termin als Transactions Manager(m/w/d) Ihre Aufgaben: Eigenverantwortliche Führung von Mietvertragsverhandlungen gemäß
Manager Facility Management (m/w/d) - Gestalte die Arbeitswelt von morgen! Als Site Manager Facility Management bei JLL hast Du die einzigartige Chance, ein dynamisches Team zu führen und innovative
Customer Logistics Manager (f/m/d) Essity ist ein global führendes Hygiene- und Gesundheitsunternehmen. Wir engagieren uns für die Verbesserung der Lebensqualität durch hochwertige Hygiene
Fachabteilungen in den besten Händen Sie managen und dokumentieren Ihre Projekte und tragen somit wesentlich zum Erfolg bei Ihr Profil Ihre Qualifikationen auf einen Blick Sie haben eine kaufmännische
Sobre nosotros Tu Contribución Lead and managEnsure and address adherence to good manufacturing practice processes, customer complaints, and inquiries.e the team to manage customer-related
and integrated services modular components. We bring together sector expertise, global scale and local knowledge to design and manage supply chains from raw materials and manufacturing, through to the
DesignProven ability to establish credibility and ability to influence at senior levelsRelevant geographical experience, with proven ability to manage within an international contextExperience more than 6 years
Regional Sales Manager FTTX / FTTH Produkte (m/w/d)* in Berlin Du hast Interesse für einen innovativen wie bekannten Arbeitgeber der Informationstechnologie und Telekommunikation (ITK Branche
für die SAP-Basis-Systeme, SAP Solution Manager, SAP BW (Basis), Oracle-Datenbanken und UNIX/Linux-Server IT-Produktion & Sicherheit: Sicherstellung der IT-Produktion gemäß vereinbarter Service Levels
WHAT WE ARE LOOKING FOR Rheinmetall Canada is currently looking for a manager whose main challenge will be to support in-service projects for its Programs business line on the international and
von UpdatesUnterstützung bei HerstellercallsErstellung und Pflege von DokumentationenDauerhafte Kundenbetreuung als technischer Account Manager Deine Vorteile bei uns Bereitstellung eines Firmen-FahrzeugsMobiles Arbeiten
von UpdatesUnterstützung bei HerstellercallsErstellung und Pflege von DokumentationenDauerhafte Kundenbetreuung als technischer Account Manager Deine Vorteile bei uns Bereitstellung eines Firmen-FahrzeugsMobiles Arbeiten
von UpdatesUnterstützung bei HerstellercallsErstellung und Pflege von DokumentationenDauerhafte Kundenbetreuung als technischer Account Manager (TAM) Deine Vorteile bei uns Bereitstellung eines Firmen-FahrzeugsMobiles
3rd level support/analyses in the Workplace area (bug analysis/fixes) You have sound knowledge of Intune/Configuration Manager, Windows 11, EntraID, Modern Workplace and M365 You have in-depth knowledge
products. Talent Acquisition Specialist (m/f/d) Your tasks & responsibilities: Manage candidate expectations, take ownership for and deliver an outstanding candidate experience Work with Hiring Managers to
Teamleiter Kundenservice m/w/d Sie sind Team Manager Kundenservice, Leiter Kundenbetreuung, Teamlead Customer Service oder Manager Customer Care und suchen eine neue berufliche Herausforderung
Customer Logistics Manager (gn) Sie suchen einen neuen Job? Unser Kunde ist ein weltweit agierendes Unternehmen der Luft- und Raumfahrt. Für diesen suchen wir im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung
Fachabteilungen in den besten Händen Sie managen und dokumentieren Ihre Projekte und tragen somit wesentlich zum Erfolg bei Ihr Profil Ihre Qualifikationen auf einen Blick Sie haben eine kaufmännische Ausbildung
Stellenbeschreibung Mit Ihrem Know-how und Ihrer Begeisterung sind Sie eine gefragte Fachkraft für das Facility-Management. Wie wäre es mit einer neuen Herausforderung als Facility-Manager (m/w/d
! Werde Teil unseres Teams und starte bei Allgeier Public ab sofort am Standort Stuttgart mit 80% Remoteanteil als Account Manager (m/w/d). Deine Aufgaben Betreuung von Bestandskunden der Landesverwaltung
Manager Ref.-Nr. 5282 ENTRY DATE as of now LOCATION Telford EXTENT OF EMPLOYMENT full-time To proactively lead all activities of the Material Planning and Logistics departments, to include all
Manage interfaces and communicate effectively, both within the project team and with other internal and external stakeholders Approve and certify systems and devices Document technical decisions and link
Manage interfaces and communicate effectively, both within the project team and with other internal and external stakeholders Approve and certify systems and devices Document technical decisions and link
Manage interfaces and communicate effectively, both within the project team and with other internal and external stakeholders Approve and certify systems and devices Document technical decisions and link
Manage interfaces and communicate effectively, both within the project team and with other internal and external stakeholders Approve and certify systems and devices Document technical decisions and link
in the ERP system Assist in the management of travel expense reports Support in the communication with external persons Help to manage stationery and company cars Support in administrative tasks Profile
master data in the ERP system Assist in the management of travel expense reports Support in the communication with external persons Help to manage stationery and company cars Support in administrative
MISSION: Manage the production of concrete towers precast and the coordination between the technical offices and the production at the factory’s shopfloor. TASKS: Manage the design
environments Solid experience as an HR Business Partner or HR Manager, with exposure in an international fieldProficiency in HRIS systems (e.g., SuccessFactors) and strong data analysis skills for decision
cross-functional teams to integrate motion control solutions into larger automation systems.Deploy and manage large-scale motion control systems, ensuring smooth operation and minimal
Your Responsibilities: Lead a cross-functional project team and serve as the main point of contact for the client.Act as the liaison between the customer and the company.Plan, manage, document, and
Your Contribution You support the Business Development Manager in customer acquisition process You evaluate and proceed customer requests and support technical feasibility assessment You
well as the NATO Quality management system Create and modify documents of IMS Provide IMS trainings for the colleagues and prepare training materials Manage the IMS documentation system Support process
collaboration with and support of the AIT-Manager High level AIT documentation, review and identification of inputs Consulting in the design and assembly concept definition phase, regarding feasibility of
profile: Completed studies in the field of Engineering or comparable Work experience in engine assembly/disassembly processes and/or engine maintenance Effectively influence and manage customer expectations
now seeking for his Customer Quality and Food Safety Manager. IHRE NEUE HERAUSFORDERUNG Reporting to the Group Quality Director. On one hand, you will be the “voice of the customer” and
, Marketing, Sales and Supply ChainReporting to and replacing the Quality Assurance Manager during absence. DAS BRINGEN SIE MIT Minimum bachelor’s degree in Food TechnologyExtensive relevant experience
as the NATO Quality management system Create and modify documents of IMS Provide IMS trainings for the colleagues and prepare training materials Manage the IMS documentation system Support process
MISSION: Manage the production of concrete towers precast and the coordination between the technical offices and the production at the factory’s shopfloor. TASKS: Manage the design, installation and
Auftragseingang / Forecast Zusammenarbeit mit den verantwortlichen Produkt Manager bzgl. der Auftragssituation / Bestellplanung / Projekte Abgleich Auftragseingang mit verfügbaren Produktbestand Lieferdaten
Ihr zukünftiger Arbeitgeber ist der größte unabhängige Corporate Workplace Manager, Integrator und Service Provider in Deutschland. Das Unternehmen begleitet Veränderungsprozesse, berät und unterstützt
, als auch Übernahme der Lieferplanung in Abstimmung mit dem verantwortlichen Sales Manager, der Disposition und dem Kunden Tracking und Monitoring der Aufträge zur zeitgerechten Auslieferung, darüber hinaus gehört
und Service. Wir bieten einer vertriebsaffinen, starken Persönlichkeit (m/w/d) mit Erfahrung im Maschinenbau / Sondermaschinenbau eine spannende und zukunftsgerichtete Aufgabe als Sales Manager
für die effiziente und effektive Ausführung von standardisierten Supply Chain-Prozessen Managen von Bestellabwicklung (Neu Teile und Reparatur) im SAP und angeschlossenen Online-Portalen, Terminsicherung
WHAT WE ARE LOOKING FOR Support the HR Manager & NA Human Resources Director in a variety of Human Resource functions including day-to-day Human Resource administration, recruitment, benefits
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Als Safety Manager (m/w/d) in unserem Unternehmen sind Sie Ansprechpartner (m/w/d) für Projektteams in allen sicherheitsrelevanten Fragen. Zur Identifikation von Gefahren
: Du managest die Termine unserer Geschäftsführerin und bereitest Equipment und Unterlagen vor. Weitere Bereiche sind: Azubi-Verwaltung, Projektsteuerung, Projektleitung, Schlüsselfertigbau, Arbeitsvorbereitung
-Media-Kanälen. Ein Blick hinter die Kulissen gibt es auf Instagram und Facebook unter @elis.karriere. Ihre Ansprechperson: Sabine Schröder Produktionsleitung / Production Manager Tel: +49 5037 9717-31
. Ihre Ansprechperson: Sabine Schröder Produktionsleitung / Production Manager Tel: +49 5037 9717-31 Elis Textil-Service GmbH Meßloher Weg 15 31547 Rehburg
. Ihre Ansprechperson: Renate Landsiedel Betriebsassistenz / Assistant Plant Manager Tel: 02203-89100-21 Elis Textil-Service GmbH Ferdinand-Porsche-Straße 10 51149 Köln