project manager - you define and run your own development projects. Typically you will have one to three mid to long term projects in progress at the same time and the projects will be characterized by: New
Commercial Product Manager is central in qualifying and optimizing the go-to-market activi-ties in the region. The role includes the following responsibilities and tasks: Translating the business strategy
relevant Competencies Development sheets Inquisitive and analytical mind and excellent understanding of the role and potential for IT in a business context Proven ability to manage non-direct reports to
all its stakeholders. What you will do Manage a development team (circle) by taking primary responsibility for the team’s output (work in an agile working culture using SCRUM or Kanban) Analyze
Wilhelm Junior HR Manager jobs@tech11.com
kannst Du Deine Stunden in der Klausurenphase flexibel reduzieren oder pausieren. In den Semesterferien hast Du die Möglichkeit, bis zu 40h/Woche zu arbeiten.Janika Wilhelm Junior HR Manager jobs
Sachbearbeiter Supply Quality Manager m/w/d Sie sind Sachbearbeiter, Fachkraft für Qualitätssicherung, Mitarbeiter QM oder Industriekaufmann und suchen einen neue berufliche Herausforderung
Sachbearbeiter Supply Quality Manager m/w/d Sie sind Sachbearbeiter, Fachkraft für Qualitätssicherung, Mitarbeiter QM oder Industriekaufmann und suchen einen neue berufliche Herausforderung
Responsibilities: Develop and maintain strong existing customer relations and loyalty through ensuring customer satisfaction. Manages a defined portfolio of customers and secures them for a lasting relationship
business results. Key Responsibilities: Develop and maintain strong existing customer relations and loyalty through ensuring customer satisfaction. Manages a defined portfolio of customers and
als Project Manager Angebotskalkulation (m/w/d) die folgenden Aufgaben: Preiskalkulation und Erstellung maßgeschneiderter, durchdachter Angebote für die Kundenprojekte Übernahme der Verhandlung
Stellenbeschreibung Zeit für einen beruflichen Tapetenwechsel mit einem neuen Job als Sales and Operation Planning (S&OP) Specialist? Nennen Sie uns als Project Manager Ihre Qualifikationen
Coordination and supervision of the different Factory Manager assigned to each of the factories in operation worldwide Development of layouts, equipment and mechanical means, definition of schedules
der gesamten Supply Chain und schafft damit perfekte Lösungen. Zur Verstärkung des Teams in Schwäbisch Gmünd suchen wir einen Transport Manager / Speditionskaufmann / Disponent (m/w/d
eine/n motivierte/n Mitarbeiter für die Position als "Projekt Manager (m/w/d) Angebotskalkulation". (Referenznummer: 0090NO2025DI) Ihre Aufgaben: Preiskalkulation und Erstellung
Project Manager Catering (m/w/d) Faszination Luftfahrt - Ready to take off! Für unseren langjährigen Geschäftspartner AIRBUS suchen wir Sie als neuen Mitarbeiter der Tintschl Technik GmbH
marketing investments. The eCommerce Director will manage a team of 10 people, including UX specialists, Product Owners, and Performance Marketing and eCommerce experts. Collaboration with IT and external
MISSION: The project Manager has the overall responsibility during the whole Project execution and execution readiness phases until final acceptance ad handover to Service. Ensure and lead the team
! You can find more benefits on our career page Your tasks Partner with Senior Leadership to support sourcing strategies to optimize supplier performance and reduce risks across the supply chain Manage
als Project Manager Angebotskalkulation (m/w/d) die folgenden Aufgaben: Preiskalkulation und Erstellung maßgeschneiderter, durchdachter Angebote für die Kundenprojekte Übernahme der Verhandlung
performance marketing investments. The eCommerce Director will manage a team of 10 people, including UX specialists, Product Owners, and Performance Marketing and eCommerce experts. Collaboration with IT and
People & Culture Manager (m/f/d) Work experienceHuman Resources Staff & Law Cabka develops clever and transformative solutions for shipping goods around the world. We take plastic waste and
approved. Proactively manages the status of pending orders to ensure timely delivery. Conducts supplier market research and stays current on market trends. Identify suppliers that can meet the company's
Unit suppliers Coordination and supervision of the different Factory Manager assigned to each of the factories in operation worldwide Development of layouts, equipment and mechanical means, definition of
MISSION: The project Manager has the overall responsibility during the whole Project execution and execution readiness phases until final acceptance ad handover to Service. Ensure and lead the team
communicative, analytical and administrative skillsGood organizational skills to manage different Customer requirements and deadlinesGood knowledge of forwarding business (Logistics) , DHL Global Forwrading
setzen) Sammeln von Informationen für die Entscheidungsfindung des Managers und Teams, falls erforderlich Unterstützung bei den administrativen Aufgaben für den Manager und das Team Bedarfsermittlung
! Für unseren Kunden Airbus Aerostructures GmbH am Standort Nordenham suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Project Manager Catering (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
Mitarbeiter für die Position als "Project Manager (m/w/d) Catering". Ihre Aufgaben: Entwickeln und Umbau von Verpflegungseinrichtungen, Automatenstationen, Shops und Bistros, deren Vermarktung
refine existing SAP workflows, driving efficiency and performance improvements. Take full ownership of customizing and configuring SAP WM/SD modules to meet client-specific requirements. Manage and
Mitarbeiter für die Position des "Propulsion Delivery Quality Manager" (m/w/d). Ihre Aufgaben: Antizipieren und Managen von Risiken hinsichtlich Kundenunzufriedenheit durch enge Kooperation mit Programm
Mitarbeiter für die Position als "Project Manager" (m/w/d). Ihre Aufgaben: Durchführung einer Ist-Analyse der aktuellen Situation in Zusammenarbeit mit den lokalen Projektteams und dem Managementteam
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Improvement Manager (d/f/m) für einen Einsatz
Sie sind als Perfomance Manager (w/m/d) tätig Sie führen KPI Management und Reporting durch: Personal- (Blue Collar und White Collar) und Kostenplanung, Bestandsmanagement (WIP/Stock), Fehlteilmanagement (Missing Parts
their procurement operations and ensuring efficient contract management. Ihre Aufgaben: Maximize value in procurement processes and project outcomes Lead sourcing strategies and manage supplier
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Improvement Manager (d/f/m) für einen Einsatz
JOIN OUR TEAM IN BONN (GERMANY) FOR A FULL-TIME (40 HOURS PER WEEK) POSITION, STARTING AS SOON AS POSSIBLE. Global Customer Manager (M/F/X) TODAY, YOU’RE STIMULATING THE WAY A CUSTOMER SUCCEEDS
Reporting to the Regional FCL Trade Management Manager, Oceania Trade, this role is responsible for:- OVERALL ROLE PURPOSE Assist in:- (Trade) Rate & surcharge negotiation with carriers for
ensure simplification and program effectiveness ·Manage, coordinate, and support migrations / implementations of new applications or programs ·Maintain HR Fusion database to ensure data integrity
) Sammeln von Informationen für die Entscheidungsfindung des Managers und Teams, falls erforderlich Unterstützung bei den administrativen Aufgaben für den Manager und das Team Bedarfsermittlung
) Sammeln von Informationen für die Entscheidungsfindung des Managers und Teams, falls erforderlich Unterstützung bei den administrativen Aufgaben für den Manager und das Team Bedarfsermittlung
. Collating and utilising data to inform stock and order determination Collating data to develop internal and external reports and manage the automatisation of these reports As Senior Spare Part Specialist, you
. Collating and utilising data to inform stock and order determination Collating data to develop internal and external reports and manage the automatisation of these reports As Senior Spare Part Specialist, you
Systems Engineering Manager (SEM) is responsible for coordinating and managing the Systems Engineering activities to ensure that the customer’s requirements are satisfied. This role will lead and develop
Systems Engineering Manager (SEM) is responsible for coordinating and managing the Systems Engineering activities to ensure that the customer’s requirements are satisfied. This role will lead and develop
in line with market trends and DOMO Chemicals Business strategy. You manage the market and customer driven activities of a portfolio of development projects and ensure internal and external promotional
driving the industry strategy and tactical value-propositions of AAK chocolate and confectionery offerings. You also co-manage the opportunity pipeline together with sales and ensure active opportunity
specific customer training and internal training • Supporting with price guidelines and budget inputs • Involvement in M&A type of activities As Global Business Development Manager you will play an active
? Dann suchen wir Sie als Project Manager Clinical Supply Systems (m/w/d/) in Vollzeitanstellung in Ludwigshafen. Ihre Benefits: Die Möglichkeit eines JobticketsExklusiven Zugriff auf dauerhafte
innovative dynamic valves, controls, and solutions for the global Hydronic HVAC market, Frese is a recognized industry leader in improving energy efficiency in buildings. As the Global Product Manager for