Heise Media Service GmbH & Co. KG sucht in eine/n SEA Manager (m/w/d) / Performance Marketing Manager (m/w/d) (ID-Nummer: 12017221)
Liebherr-Hausgeräte Vertriebs- und Service GmbH sucht in eine/n Nationaler Key Account Manager - Business Segment Bäckerei/ TK- und Food & Beverage Industrie (m/w/d (ID-Nummer: 12119052)
ADM EMEA Corporate Services GmbH sucht in Heidelberg, Berlin, Hamburg, München eine/n Sales Manager Animal Nutrition (m/f/d) DACH countries (ID-Nummer: 12127326)
REMONDIS IT Services GmbH & Co. KG sucht in eine/n IT Application Manager – digitalisiertes HR- und Cash-Management (m/w/d) (ID-Nummer: 12114025)
BauWatch Projekt Service GmbH sucht in Mannheim / Wiesbaden eine/n Key Account Manager (m/w/d) Bauhauptsektor Region: Süd-West und Süd (ID-Nummer: 12102736)
Kärcher Global Services GmbH & Co. KG sucht in Schwaikheim eine/n Senior Business Process Manager (m/w/d) - Process Design and Transformation Office (ID-Nummer: 11999752)
Südwest Express & Kurier Service GmbH sucht in Leinfelden-Echterdingen / Stuttgart, Ulm, Heilbronn, Mannheim, Karlsruhe, Offenburg, Freiburg eine/n Key Account Manager Spedition / KEP (m/w/d) (ID
Testo Industrial Services GmbH sucht in eine/n Online Marketing Manager (m/w/d) – Fokus Website & Search Performance (80-100%) (ID-Nummer: 12038831)
PreZero Service Deutschland GmbH & Co. KG sucht in eine/n Branchenmanager / Key Account Manager Schwerpunkt Healthcare oder Automotive (m/w/d) (ID-Nummer: 12124026)
CIDEON Software & Services GmbH & Co. KG sucht in eine/n Ingenieur / Bauingenieur (m/w/d) als Solution Manager / Autodesk (AEC / BIM) (ID-Nummer: 12096192)
Heise Media Service GmbH & Co. KG sucht in eine/n Vertriebsmitarbeiter als Area Sales Manager (m/w/d) für Online-Marketing im Außendienst (ID-Nummer: 11906330)
Imerys Services Germany GmbH & Co. KG sucht in eine/n Technical Support Manager (w/m/d) - Minerals for Refractory Producers - EMEA (ID-Nummer: 11168876)
skillset. Deine Aufgaben / your mission Install, configure, test, and maintain Windows operating systems, application software, and system management tools Manage and monitor installed systems and
skillset. Deine Aufgaben / your mission Install, configure, test, and maintain Windows operating systems, application software, and system management tools Manage and monitor installed systems and
) in Abstimmung mit dem Account Team Nach erfolgreicher Tätigkeit als Vertriebsassistent kannst du Dich bei Eigenengagement zum Account Manager weiterentwickeln Was wir von Dir erwarten: Kaufmännische
projects. For small projects may also act as an informal project manager •Manage the PdS Risks, PdS Supplier and PdS Sourcing areas. Managing the communication with stakeholders, Service and Risks owners as
functional area Corporate Finance provides first class financial services and consultation along the whole spectrum of finance. Corporate Treasury provides and manages global financial tools and processes
management, financial performance, and service level achievement at customers. Manage customers: Maintain updated information about the customers and competitors within assigned perimeter and provide
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
und Gehaltsvorstellung an: karriere@greif-velox.com . Maren Hampel Human Resources Manager| call: +49 451 5303-209
Berufsausbildung in einem IT-Ausbildungsberuf Zertifizierung im Projektmanagement (klasisch und agil) z. B. IMPA, PMP, Scrum Master, Product Owner Berufserfahrung im Initiieren, Managen und Umsetzen von komplexen IT
Erfahrungen im Umgang mit System Center Configuration Manager Gute Kenntnisse im Bereich PowerShell-Programmierung Team- und Kommunikationsfähigkeit runden Ihr Profil ab Das klingt
auf internationale Key Accounts in Nordeuropa suchen wir für den Standort in NRW eine ambitionierte und menschlich überzeugende Persönlichkeit als European Key Account Manager (m/w) - Foodservice. IHRE NEUE
Manager People & Culture bewerbung@teamative.com +49 711 968811-16
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
Management Erfahrung mit dem SAP Solution Manager und/oder SAP (C)ALM Expertise im Operations- und Service-Management für business-kritische Systeme Teamfähigkeit und Freude an Weiterbildung Abwechslungsreiche
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
. Du bildest die Schnittstelle zwischen den regionalen Managern und angrenzenden Bereichen Logistik, Versand, Controlling, um eine optimale Serviceabwicklung zu erreichen. Du bist Ansprechpartner für komplexe
) unbefristet in Vollzeit (4,5-Tage-Woche/36 h mit freiem Freitagnachmittag) oder in Teilzeit eine*n: Sales Manager*in für die technische und kaufmännische Betriebsführung im Bereich Solar, Wind und Wasserstoff
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
für eine reibungslose Kommunikation Priorisieren und Organisieren: Du managst das Backlog, priorisiert Aufgaben nach Geschäftswert und technischer Umsetzbarkeit und stellst sicher, dass KI/ML-Funktionen optimal
Inside Sales Manager für die WITTENSTEIN Inc. am Standort US - Bartlett, IL (USA) Ihre Aufgabe The Inside Sales Manager will oversee all aspects of day-to-day Customer Center, business development
. We are committed to hiring the best, most talented people in our industry; and we support them through professional growth, flexibility, and personalized benefits to manage life in and outside of work
Facilities Coordinator will assist the Facilities Manager with operational activities in accounting and finance, maintenance and operations, vendor oversight, purchasing of material, equipment & supplies
currently have an excellent opportunity for a Workplace Coordinator (m/f/d) to join our Integrated Facilities Management team in Berlin. Your tasks: Assist the Workspace Manager with operational
daily to the Office Service Coordinator or Facilities Manager, the role of Facilities Coordinator has been created to assist in all and any areas to ensure that the FM services to the building run
adherence to company policies and procedures; Develop and improve company policies and procedures; Manage technical risk; Take reasonable care of your own health and safety and report any concern(s) which may
. Collating and utilising data to inform stock and order determination Collating data to develop internal and external reports and manage the automatisation of these reports As Senior Spare Part Specialist, you
, please visit ambu.com or follow us on LinkedIn . Integrated Business Operations Manager Ready to lead operations in a dynamic, growing global company? Are you a strategic leader with a passion for
adherence to company policies and procedures; Develop and improve company policies and procedures; Manage technical risk; Take reasonable care of your own health and safety and report any concern(s) which may
. Collating and utilising data to inform stock and order determination Collating data to develop internal and external reports and manage the automatisation of these reports As Senior Spare Part Specialist, you
, please visit ambu.com or follow us on LinkedIn. Integrated Business Operations Manager Ready to lead operations in a dynamic, growing global company? Are you a strategic leader with a passion for