für die effiziente und effektive Ausführung von standardisierten Supply Chain-Prozessen Managen von Bestellabwicklung (Neu Teile und Reparatur) im SAP und angeschlossenen Online-Portalen, Terminsicherung
the senior management (m/f/d) to develop budgets efficiently Provide project finance information Perform risk management and manage contracts, grant compliance WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE
WHAT WE ARE LOOKING FOR Support the HR Manager & NA Human Resources Director in a variety of Human Resource functions including day-to-day Human Resource administration, recruitment, benefits
Your Tasks you will manage 2-3 of our existing Global Key Accounts from all customer related functions (Sales, Construction and Operations and Maintenance) as well as other horizontal areas such as
Erfahrung in einer IT Service Desk Umgebung Grundkenntnisse in Azure AD und Microsoft Endpoint Manager wünschenswert Einen Führerschein Klasse B (Fahren eines PKWs) Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse
voran Du kannst Berufserfahrung im Bereich eines Application Manager im IT-Umfeld vorweisen. Idealerweise warst Du Admin oder Key-User für eine unternehmensweite Applikation Du berätst den Fachbereich
, als auch Übernahme der Lieferplanung in Abstimmung mit dem verantwortlichen Sales Manager, der Disposition und dem Kunden Tracking und Monitoring der Aufträge zur zeitgerechten Auslieferung, darüber hinaus gehört
-departments and the project manager and monitoring it Continuous updating of the schedules based on information from the co-departments, promptly reports any discrepancies in the schedule to the Project Manager
Weiterbildung von internen und externen Mitarbeitern (m/w/d) Aktives Einbringen in Akquisetätigkeiten sowie externer Kommunikation Unterstützung unserer Product Manager bei der Erweiterung unseres
Filing timely self assessment tax returns Proactively manage and handle all direct customer contact/correspondence-telephones, emails and letters in a timely and professional manner. Liaising with HMRC on
timely self assessment tax returns Proactively manage and handle all direct customer contact/correspondence-telephones, emails and letters in a timely and professional manner. Liaising with HMRC on behalf
. Ihr Ansprechpartner: Adrian Bazzini HR Manager Tel: +49 (0)89 641 808 - 0
die für Sie passende Aufgabenverteilung gemeinsam ab. Ihr Ansprechpartner: Adrian Bazzini HR Manager Tel: +49 (0)89 641 808 - 0
Implementer, ISO/IEC 27001 Lead Auditor, BSI IT-Grundschutz Berater, Certified Information Security Manager (CISM), Certified Information System Security Professional (CISSP), Certified Information System
Your Tasks you will manage 2-3 of our existing Global Key Accounts from all customer related functions (Sales, Construction and Operations and Maintenance) as well as other horizontal areas such as
-departments and the project manager and monitoring it Continuous updating of the schedules based on information from the co-departments, promptly reports any discrepancies in the schedule to the Project Manager
the senior management (m/f/d) to develop budgets efficiently Provide project finance information Perform risk management and manage contracts, grant compliance WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE
WHAT WE ARE LOOKING FOR Support the HR Manager & NA Human Resources Director in a variety of Human Resource functions including day-to-day Human Resource administration, recruitment, benefits
sessions Strong moderating skills with experience in moderating qualitative researchExperience with Qualtrics or similar SaaS survey toolsQualitative recruiting experience is a plusProven ability to manage
- oder Masterstudium im Bereich Terminologie, Computerlinguistik oder Übersetzungswissenschaften hast Du erfolgreich abgeschlossen Du kannst auf eine einschlägige Berufserfahrung als Terminology & Translation Manager
Wir suchen einen fachlich kompetenten Teamleiter (m/w/d), der unser Team verstärkt und sicher leitet. Sie sind verantwortlich dafür, das Team zu motivieren, zu managen und zu unterstützen. Dabei
und Qualität/Leistung dieser Projekte Sie managen die Projektrisiken, um die inhaltlichen Projektziele sicherzustellen Sie koordinieren die abteilungsübergreifenden Projektteams und stimmen die Ressourcenplanung
Erfahrung in einer IT Service Desk UmgebungGrundkenntnisse in Azure AD und Microsoft Endpoint Manager wünschenswertEinen Führerschein Klasse B (Fahren eines PKWs)Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse
voranDu kannst Berufserfahrung im Bereich eines Application Manager im IT-Umfeld vorweisen. Idealerweise warst Du Admin oder Key-User für eine unternehmensweite ApplikationDu berätst den Fachbereich
, als auch Übernahme der Lieferplanung in Abstimmung mit dem verantwortlichen Sales Manager, der Disposition und dem KundenTracking und Monitoring der Aufträge zur zeitgerechten Auslieferung, darüber hinaus gehört
: Der Stelleninhaber arbeitet als BMS (Business Management System) / QMS (Quality Management System) Spezialist (d/f/m) und übernimmt eine oder mehrere BMS-Rollen (Process Owner Management oder Business Quality Manager
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Improvement Manager (d/f/m) für einen Einsatz
am Standort Bremen suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Procurement Contract Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Die Position ist zunächst auf 12 Monate befristet
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Quality Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales Manager (m/w/d) Order Administration für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden in Aussicht
suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales Manager (m/w/d) Order Administration für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden in Aussicht
Stellenbeschreibung Time for change – time for a new job! You are a requirements manager and looking for a new professional challenge at an automotive company? Then stop searching! We offer the job
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Services Credit Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Supply Chain & Quality Manager (d/m/w) im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung. Wir, die HITO HIGH
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Logistics MDU/ODU Manager - Logistics Central Services (d/f/m
other members of the FAL Industrial Architect team in Toulouse and Hamburg Coordinating and overseeing activities within their assigned work stream Collaborating with the Project Manager to ensure
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Logistics Surface Manager - Logistics Central Services Germany (d/f/m) für einen Einsatz
three days a week. Visits in Oldenburg are occasionally. Your Tasks Support in planning and implementing national and international offshore wind projects Manage technical aspects of the WTG package
! Für unseren Kunden Airbus Aerostructures GmbH am Standort Nordenham suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Project Manager Catering (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
voranzutreiben. Du siehst dich als Change Manager und begleitest gerne Menschen in Veränderungsprozessen? Du möchtest Empathie und Methodik verknüpfen und in einem agilen, innovativen und dynamischen Team
in IT & Digitalization Management Proven modern Leadership to lead and coach international teams, demonstrated ability to manage medium to large scale IT programs & projects, with a hands-on approach
Solutions business across all our Tetris countries. We are looking for a Business Manager for our new Furniture Solutions department based in Berlin, Frankfurt, Munich or Dusseldorf (Germany) to write a
annually. The Compliance team Northern Europe consists of 6 team members that directly report into the Compliance Manager Northern Europe. As Senior Accountant for Denmark and Norway, you will have full
Integration Manager" (m/f/d). Your tasks: Perform the Industrial Integration of version modifications & late mandatory customer options requests Identify any industrial risks/constraints and monitor
Facilities Coordinator will assist the Facilities Manager with operational activities in accounting and finance, maintenance and operations, vendor oversight, purchasing of material, equipment & supplies
aus der Luftfahrtindustrie am Standort Donauwörth suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Customer Logistic Manager (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme
Safety Manager Independent review of safety analyses incl. advice for creation, cooperation in, and maintenance of FTAs, FMEA, FMEDA etc. Management of safety related interfaces of different systems
adherence to company policies and procedures; Develop and improve company policies and procedures; Manage technical risk; Take reasonable care of your own health and safety and report any concern(s) which may
The role: As the Key Account Manager for North Region you will have the vision and drive to establish CSL Seqirus as the major player in influenza protection and with the objective to overachieve
) Internal Title: Senior Manager The Opportunity The Head of Multichannel, Advertising and Promotion drives the development and implementation of CSL Behring's Multi Channel and Digital strategies for