. Für unseren Standort in Berlin oder Leipzig suchen wir Sie zum nächstmöglichen Termin als Transactions Manager(m/w/d) Ihre Aufgaben: Eigenverantwortliche Führung von Mietvertragsverhandlungen gemäß
Manager Facility Management (m/w/d) - Gestalte die Arbeitswelt von morgen! Als Site Manager Facility Management bei JLL hast Du die einzigartige Chance, ein dynamisches Team zu führen und innovative
Facilities Manager - Corporate Accounts Wir suchen für unseren Standort in Düsseldorf einen erfahrenen Senior Facilities Manager zur Betreuung komplexer Facility Management (FM) Konten und anspruchsvoller
wir einen engagierten und erfahrenen Mitarbeiter (m/w/d) zum nächstmöglichen Zeitpunkt als: Senior Project Manager (m/w/d) Corporate Real Estate Deine Aufgaben In Deiner zukünftigen Rolle als Senior Project
with general information about the premises. Site Operations Management: Manage work orders on the CMMS (Corrigo) by looking ahead to upcoming deadlines and due dates. Work with vendors to ensure correct
zum nächstmöglichen Termin als: Senior Project Manager (m/w/d) Real Estate Ihre Aufgaben Steuern von Neubau-, Ausbau- und Umbauprojekten im Immobilienbereich von der Initiierungsphase bis zur Übergabe
timely self assessment tax returns Proactively manage and handle all direct customer contact/correspondence-telephones, emails and letters in a timely and professional manner. Liaising with HMRC on behalf
Filing timely self assessment tax returns Proactively manage and handle all direct customer contact/correspondence-telephones, emails and letters in a timely and professional manner. Liaising with HMRC on
gerüstet. Das Unternehmen ist IATF 16949 und ISO 9001 zertifiziert. Im Zuge eines weiteren Ausbaus der Geschäftsaktivitäten suchen wir einen erfahrenen Key Account Manager (m/w) Automotive / E-Mobilität
Für suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Key Account Manager (m/w/d) in Vollzeit (40 Std/ Woche), unbefristet. Seit Jahrzehnten fertigen wir am Standort in Hötensleben (Sachsen-Anhalt
durch Produktivitätssteigerung) Entwicklung und Umsetzung von Maßnahmen zur Qualitätssicherung Mitarbeiterentwicklung und weitere Gestaltung des Teams Berichtslinie: Manager Operations Abgeschlossene technische oder kaufmännische
-departments and the project manager and monitoring it Continuous updating of the schedules based on information from the co-departments, promptly reports any discrepancies in the schedule to the Project Manager
the senior management (m/f/d) to develop budgets efficiently Provide project finance information Perform risk management and manage contracts, grant compliance WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE
Filing timely self assessment tax returns Proactively manage and handle all direct customer contact/correspondence-telephones, emails and letters in a timely and professional manner. Liaising with HMRC on
timely self assessment tax returns Proactively manage and handle all direct customer contact/correspondence-telephones, emails and letters in a timely and professional manner. Liaising with HMRC on behalf
des Aufbaus und der Entwicklung des Retail-Segments gemäß des vorgegebenen Entwicklungsplans Abstimmung mit den Retail Business Managern, dem Account Team und dem Bereich Partnerschaften in Bezug auf die Retail
an. IHRE AUFGABEN Besetzung von Fach- und Führungspositionen in enger Abstimmung mit den HR Business Partnern und den Hiring-Managern unter Berücksichtigung der Bedürfnisse der Talente und der jeweiligen
als Vertriebsingenieur oder Key Account Manager sammeln können Sie verfügen über verhandlungssichere Englischkenntnisse Sie sind weltoffen und bringen eine gewisse Reisebereitschaft mit IHRE VORTEILE Lediglich
-departments and the project manager and monitoring it Continuous updating of the schedules based on information from the co-departments, promptly reports any discrepancies in the schedule to the Project Manager
the senior management (m/f/d) to develop budgets efficiently Provide project finance information Perform risk management and manage contracts, grant compliance WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE
Organisation von Tagungen, Reisen und Besuchsprogrammen im In- und Ausland Ihr Profil: Abgeschlossene 3-jährige Berufsausbildung als Internationaler Managementassistent oder International Administration Manager
executing audits generally require: Working with regional IT Audit Manager and/or Senior Experts to create audit programs that fulfill the audit’s intended objectives. Working closely with auditees to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
. • 10+ Jahre Berufserfahrung in vergleichbaren Rollen wie z. B. als Technischen Objektmanager / Facility Manager mit entsprechender Verantwortung • Idealerweise Erfahrungen von GMP
. Für unser Team Project & Development Services in München suchen wir dich zum nächstmöglichen Termin als (Senior) Technical Project Manager (m/w/d) im Bereich Projektmanagement/ Projektsteuerung
. Der Facilities Assistant unterstützt den Facilities Manager in den Bereichen Betriebsabläufe, Finanzen, Einkauf, Instandhaltung und Tagesgeschäft und agiert als Fachkraft mit folgenden Aufgaben: Kunden
. Der Facilities Coordinator unterstützt den Facilities Manager bei allen operativen Tätigkeiten in den Bereichen Buchhaltung und Finanzen, Instandhaltung und Betrieb, Überwachung von Lieferanten, Einkauf
Manager (m/w/d) Business Support - Region West Du bist eine engagierte Persönlichkeit mit Hands-on-Mentalität und möchtest unser Business Support Team in der Region West am Standort Frankfurt leiten
manages medium to large - sized Business CustomersBuilds rapport and trust with customers by being informed about customer’s business and the marketAssesses the type and size of customer needsRecommends
Summary The Senior Facilities Manager will report into the Regional Facilities Manager. The Senior Facilities Managers main responsibility is to assure the daily site Facility Management of the office at
Reporting to the Regional FCL Trade Management Manager, Oceania Trade, this role is responsible for:- OVERALL ROLE PURPOSE Assist in:- (Trade) Rate & surcharge negotiation with carriers for
on opportunity and want to help you make the most of yours. Achieve your ambitions – join us at JLL! Role Purpose The Facilities Manager (FM) is responsible for managing all aspects of facilities
Personaldienstleister in Deutschland agieren wir sehr erfolgreich in den Bereichen der Arbeitnehmerüberlassung, der Personalvermittlung und als Provider für Interim-Manager. Namhafte Unternehmen
von Intranetbeiträgen Unsere Anforderungen Abgeschlossene 3-jährige Berufsausbildung als Internationaler Managementassistent, International Administration Manager oder eine vergleichbare Ausbildung Langjährige
The Strategic Planning & Feasibility (SPF) Manager is responsible for provide operational support for clinical development programs and trials where there are early viability, feasibility, allocation
& responsibilities: Check and cross-reference candidate profiles in successful recruitment campaigns leading to fixed-term contracts Manage flow of information, i.e. preparing and handling internal and external emails
Sales Manager (m/w/d) Sales Manager (m/w/d) In Raum Nürnberg unsere Kennziffer: 24196 Im Rahmen der DIREKTVERMITTLUNG suchen wir SIE! Freuen Sie sich auf Verdienstmöglichkeit: 52.000 Eur
activities within the given section/ commodity, ensuring compliance with global purchasing objectives and strategies of Rheinmetall. Set-up of team structure. Manage, motivate and develop team members. Lead
department for deliveries Collaboration with the credit management department and Sales Manager Handling of claims and information requests coming from clients Be the main day-to-day contact for retailers
exchange of information with the team leader / production manager Participation in the reporting system WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE Completed training as an aircraft mechanic or comparable technical
the senior management to develop budgets efficiently Provide project finance information Perform risk management and manage contracts, grant compliance WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE University
-reference candidate profiles in successful recruitment campaigns leading to fixed-term contracts Manage flow of information, i.e. preparing and handling internal and external emails and telephone calls
/Security Notes) Administration der SAP Cloud Anwendungen und Fiori Administration und Weiterentwicklung der zentralen Jobsteuereung (Control M wünschenswert) Weiterentwicklung SAP Solution Manager/CALM
Office Manager (w/m/d) für die WITTENSTEIN motion control GmbH am Standort DE - Igersheim-Harthausen (Deutschland) Ihre Aufgabe Sie unterstützen unser Team im Bereich Termin- und Reiseplanung
-reference candidate profiles in successful recruitment campaigns leading to fixed-term contracts Manage flow of information, i.e. preparing and handling internal and external emails and telephone calls
step-by-step induction with an induction buddy Individual training and further education opportunities Your Application Starting out as project manager? I look forward to receiving your CV
department for deliveries Collaboration with the credit management department and Sales Manager Handling of claims and information requests coming from clients Be the main day-to-day contact for retailers