-departments and the project manager and monitoring it Continuous updating of the schedules based on information from the co-departments, promptly reports any discrepancies in the schedule to the Project Manager
HR Manager (m/w/d) Unser Angebot: Attraktives Arbeitsumfeld mit guten Perspektiven Tarifliche Entlohnung nach iGZ/DGB Tarif zzgl. Branchenzuschlägen Persönliche Einsatzbegleitung und qualifizierte
Project Manager Seefracht (m/w/d) Vollzeit, Bremen, (Ref. Nr. 13031) Hier könnte jetzt etwas wirklich Kreatives stehen - aber auf den Punkt gebracht: Das hier ist einfach ein cooler Job
aus der Verteidigungsindustrie, sind Sie am Standort Bremen als Systemingenieur / technischer Manager (m/w/d) Produktentwicklung tätig. Ihre Aufgaben: Durchführung des Requirements Management der Projekte Technisches
aus der Verteidigungsindustrie, sind Sie am Standort Bremen als Systemingenieur / technischer Manager (m/w/d) Produktentwicklung tätig. Ihre Aufgaben: Leitung und Koordinierung komplexer technischer Projekte Integration
Sie sind als Program Cost Manager für Tech Data commercial German aircrafts (w/m/d) tätig Sie planen die Aktivitäten durch Zuarbeit zum Airbus BaseLining Prozess und Erarbeitung der Arbeitslast für die zugewiesenen
zum Wirtschaftsingenieur (w/m/d), Ingenieur Luft- und Raumfahrttechnik (w/m/d), Ingenieur Maschinenbau (w/m/d), Betriebswirt (w/m/d) mit Schwerpunkt Supply Chain Management/Logistics, Logistik, Supply Chain Manager (w/m/d
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Supply Chain & Quality Manager (d/m/w) im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung. Wir, die HITO HIGH
am Standort Bremen suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Procurement Contract Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Die Position ist zunächst auf 12 Monate befristet
: Der Stelleninhaber arbeitet als BMS (Business Management System) / QMS (Quality Management System) Spezialist (d/f/m) und übernimmt eine oder mehrere BMS-Rollen (Process Owner Management oder Business Quality Manager
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Improvement Manager (d/f/m) für einen Einsatz
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Quality Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales Manager (m/w/d) Order Administration für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden in Aussicht
suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales Manager (m/w/d) Order Administration für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden in Aussicht
am Standort Bremen suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Procurement Contract Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Die Position ist zunächst auf 12 Monate befristet
: Der Stelleninhaber arbeitet als BMS (Business Management System) / QMS (Quality Management System) Spezialist (d/f/m) und übernimmt eine oder mehrere BMS-Rollen (Process Owner Management oder Business Quality Manager
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Improvement Manager (d/f/m) für einen Einsatz
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Process Quality Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales Manager (m/w/d) Order Administration für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden in Aussicht
suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales Manager (m/w/d) Order Administration für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden in Aussicht
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Supply Chain & Quality Manager (d/m/w) im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung. Wir, die HITO HIGH
Sales Manager Truck Süd (gn) Vollzeit/Teilzeit Your job at DKV Mobility? As part of a leading European B2B platform for on-the-road payment solutions, you will work in an exciting environment. Our
automation of systems and processes, ensuring efficiency and reliability Implement and manage CI/CD pipelines to facilitate rapid deployment of applications and services Take ownership of selected Linux
aus der Luftfahrtindustrie am Standort Donauwörth suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Customer Logistic Manager (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme
! Für unseren Kunden Airbus Aerostructures GmbH am Standort Nordenham suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Engineering Data Service Manager (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung
manage our self-hosted infrastructure based on NixOS. Development Environment / Continuous Integration : Improve our Nix-based development and CI workflows. Backend Development : Work on our 100
aus der Luftfahrtindustrie am Standort Donauwörth suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Customer Logistic Manager (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme
balancing inventory risk Support a cross-functional process to ensure that current and accurate information is used for demand forecasts Work with the Operations and Supply Chain Manager to create and update
Management: Deploy and manage our self-hosted infrastructure based on NixOS. Development Environment / Continuous Integration: Improve our Nix-based development and CI workflows. Backend Development: Work on
balancing inventory risk Support a cross-functional process to ensure that current and accurate information is used for demand forecasts Work with the Operations and Supply Chain Manager to create and update
! Für unseren Kunden Airbus Aerostructures GmbH am Standort Nordenham suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Logistics Service Manager (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
Head of Customer Service & Operations (m/f/x) (Fulltime / permanent / Location: Hattersheim) Internal Title: Senior Manager The Opportunity We are looking for a Head of Customer Service and
the integration and automation of systems and processes, ensuring efficiency and reliability Implement and manage CI/CD pipelines to facilitate rapid deployment of applications and services Take
Global Product Manager (d/f/m) Essity is a leading global hygiene and healthcare company. We are committed to improving the quality of life through high-quality hygiene and healthcare solutions
Product Manager – Global Phlebology (Maternity Cover) (d/f/m) Essity is a leading global hygiene and healthcare company committed to improving the quality of life through high-quality hygiene
manage big data models with Excel, VBA as well as enhancing the usage of the HR systems Preparation, analysis and improvement of HR related reports on regional level Updating various HR related reports as
rich in development and growth. Role & Responsibilities As a Manager within IQVIA’s FIC team, you will be responsible for managing projects primarily in the areas of due diligence (buy- and sell
tools used in wharehouses Tidy with the ability to manage large volumes of material and items Dynamic, versatile and responsible person Capable to realise and follow different activities at the same time
activities for the production teams Keep staff levels within budgeted hours Ensure plant safety programs are followed Manage inventories and coordinate with other departments Understand that all injuries, even
Reporting to the Plant Manager the selected candidate will be responsible for organizing, supervising and coordinating the warehouse area and will ensure the correct development of all warehouse’s
YOUR TASKS: Manage new development projects inside Global Engineering focused on grid code activities across the different Nordex portfolio platforms, assuring budget, quality and timeline of the
and experience. Manage and execute all day-to-day operations of the front desk Assisting in corporate travel bookings (flight, train tickets, accommodation, etc.) Managing the “Handkasse” (cash fund
department for deliveries Collaboration with the credit management department and Sales Manager Handling of claims and information requests coming from clients Be the main day-to-day contact for retailers
in the ERP system Assist in the management of travel expense reports Support in the communication with external persons Help to manage stationery and company cars Support in administrative tasks Profile
industry. Design, implement, and manage security architectures and solutions for cloud platforms (AWS & Azure) Develop and enforce security policies, standards, and automation processes Conduct security
Your Responsibilities: Lead a cross-functional project team and serve as the main point of contact for the client. Act as the liaison between the customer and the company. Plan, manage, document, and
manage multiple responsibilities simultaneously while maintaining quality of work. Supportive Nature: Collaborative attitude with a willingness to assist team members and adapt to varying needs. Problem
MISSION: Manage the production of concrete towers precast and the coordination between the technical offices and the production at the factory’s shopfloor. TASKS: Manage the design, installation and
consistent quality and service orientation in the realization of our individual staffing services. For our client, we are looking for a dedicated: Sales Manager (m/f/d) UK Responsibilities: Existing customer
it our mission to play an active role in shaping the future of innovative projects such as autonomous driving, electromobility and mobile online services. As an Error Manager (m/f/d), you will take