PreZero Service Deutschland GmbH & Co. KG sucht in eine/n Branchenmanager / Key Account Manager Schwerpunkt Healthcare oder Automotive (m/w/d) (ID-Nummer: 12124026)
Donor Agencies Management of technical deliverables and reporting Predict resources needed to reach objectives and manage resources in an effective and efficient manner Prepare and track project budgets
insights into the development of Czech-speaking markets will be gained. Responsibilities Support of the country manager in the development of new business fields Assistance in terms of your excellent
AgenciesManagement of technical deliverables and reportingPredict resources needed to reach objectives and manage resources in an effective and efficient mannerPrepare and track project budgets based on scope of work
project manager - you define and run your own development projects. Typically you will have one to three mid to long term projects in progress at the same time and the projects will be characterized by: New
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
environmentFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageStrong PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems.Very high attention to
Luft- und Raumfahrttechnik (w/m/d), Ingenieur Maschinenbau (w/m/d), Betriebswirt (w/m/d) mit Schwerpunkt Supply Chain Management/Logistics, Logistik, Supply Chain Manager (w/m/d), eine abgeschlossene
und Gehaltsvorstellung an: karriere@greif-velox.com . Maren Hampel Human Resources Manager| call: +49 451 5303-209
Berufsausbildung in einem IT-Ausbildungsberuf Zertifizierung im Projektmanagement (klasisch und agil) z. B. IMPA, PMP, Scrum Master, Product Owner Berufserfahrung im Initiieren, Managen und Umsetzen von komplexen IT
Erfahrungen im Umgang mit System Center Configuration Manager Gute Kenntnisse im Bereich PowerShell-Programmierung Team- und Kommunikationsfähigkeit runden Ihr Profil ab Das klingt
auf internationale Key Accounts in Nordeuropa suchen wir für den Standort in NRW eine ambitionierte und menschlich überzeugende Persönlichkeit als European Key Account Manager (m/w) - Foodservice. IHRE NEUE
and define specific process parameters First contact partner for customer and internal design teams Manage of investment projects Collaboration in international projects In this key position, you
Your Responsibilities: Lead a cross-functional project team and serve as the main point of contact for the client. Act as the liaison between the customer and the company. Plan, manage, document, and
test and define specific process parameters First contact partner for customer and internal design teams Manage of investment projects Collaboration in international projects In this key position, you
requirements to subsystem level specifications Assure compliance to the satellite technical requirements Detail the satellite configuration and manage the satellite internal and external interfaces Support of
Stellenbeschreibung Im Auftrag unseres Geschäftspartners sucht Randstad professional solutions derzeit einen qualifizierten PMO Manager Automotive. Nutzen Sie unseren Service als Sprungbrett
eines international agierenden Global Players. Aktuell suchen wir für ein Unternehmen aus der Automatisierungsbranche einen Project Manager für den Standort Ulm. Sie sind reisebereit und auf der Suche nach einer neuen
von Designentscheidungen an die zuständigen Product Owner bzw. Work Package Manager Unsere Anforderungen Abgeschlossenes Studium der Informatik oder vergleichbare Qualifikation Erfahrung mit Middleware
Stellenbeschreibung Im Auftrag unseres Geschäftspartners sucht Randstad professional solutions derzeit einen qualifizierten Document Manager. Nutzen Sie unseren Service als Sprungbrett in das Team
willkommen bei der Dekra Arbeit. Werden Sie Teil unseres Teams als Data Manager (m/w/d) bei unserem Kunden in Berlin. Ihre Aufgaben: Verwaltung und Kalkulation von Materialstammdaten im SAP gemäß OPUS
Bewerbungsunterlagen! Career level Manager Working time Full time Locations Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg, Germany Hybrid work Über EXCON Die EXCON Services GmbH ist seit über 30 Jahren kompetenter
Ihre neue Herausforderung In your role as a technical sales manager, you elaborate on the best solutions for customers, including technical offers and cost calculation, by summarizing and presenting
transaction (Accounts Receivable) for the branch Organize employee events for the branch Contacting vendor for office maintenance Coordinate with IT related to staff workstation Manage stationeries stock
Manager People & Culture bewerbung@teamative.com +49 711 968811-16
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
Management Erfahrung mit dem SAP Solution Manager und/oder SAP (C)ALM Expertise im Operations- und Service-Management für business-kritische Systeme Teamfähigkeit und Freude an Weiterbildung Abwechslungsreiche
mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co. KG Egal ob Gefahrgut
) unbefristet in Vollzeit (4,5-Tage-Woche/36 h mit freiem Freitagnachmittag) oder in Teilzeit eine*n: Sales Manager*in für die technische und kaufmännische Betriebsführung im Bereich Solar, Wind und Wasserstoff
. Du bildest die Schnittstelle zwischen den regionalen Managern und angrenzenden Bereichen Logistik, Versand, Controlling, um eine optimale Serviceabwicklung zu erreichen. Du bist Ansprechpartner für komplexe
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
, wie Du gemeinsam mit uns die Zukunft gestalten und dabei jede Menge Spaß haben kannst. Bereit für die Reise? Lass uns gemeinsam in die Tasten hauen und Deine Karriere managen! REMONDIS Industrie Service GmbH & Co
für eine reibungslose Kommunikation Priorisieren und Organisieren: Du managst das Backlog, priorisiert Aufgaben nach Geschäftswert und technischer Umsetzbarkeit und stellst sicher, dass KI/ML-Funktionen optimal
Inside Sales Manager für die WITTENSTEIN Inc. am Standort US - Bartlett, IL (USA) Ihre Aufgabe The Inside Sales Manager will oversee all aspects of day-to-day Customer Center, business development
. We are committed to hiring the best, most talented people in our industry; and we support them through professional growth, flexibility, and personalized benefits to manage life in and outside of work
currently have an excellent opportunity for a Workplace Coordinator (m/f/d) to join our Integrated Facilities Management team in Berlin. Your tasks: Assist the Workspace Manager with operational
daily to the Office Service Coordinator or Facilities Manager, the role of Facilities Coordinator has been created to assist in all and any areas to ensure that the FM services to the building run
software architecture standards and rules are no problem for you. You will advise and manage the specialist departments and projects (product and project teams) on architecture-related issues and provide
functional and cross-functional activities (e.g. projects, meetings etc) as per agreement with the Manager Your profile: Completed studies in the field of Business Administration, Supply Chain/Logistics
functional and cross-functional activities (e.g. projects, meetings etc) as per agreement with the Manager Your profile: Completed studies in the field of Business Administration, Supply Chain/Logistics
, please visit ambu.com or follow us on LinkedIn . Integrated Business Operations Manager Ready to lead operations in a dynamic, growing global company? Are you a strategic leader with a passion for
, please visit ambu.com or follow us on LinkedIn. Integrated Business Operations Manager Ready to lead operations in a dynamic, growing global company? Are you a strategic leader with a passion for
Sie sind als Logistics Service Manager for Logistics Operations Pre-FAL Hamburg (w/m/d) tätig Sie implementieren logistische und vertragliche Lösungen, welche die Anforderungen einer Vielzahl an internen Kunden zufrieden
Personalbesetzung. Als einer der führenden Personaldienstleister in Deutschland agieren wir sehr erfolgreich in den Bereichen der Arbeitnehmerüberlassung, der Personalvermittlung und als Provider für Interim-Manager