Project Manager Urban Water Management (m/f/d) Your assignments Leading multidisciplinary and multicultural teams Management of urban water projects Responsibility for studies, design and tender
YOUR PERSONAL CONTACT Ruth Elizabeth Seabridge HR Manager Bromyard and Telford www.polytec-group.com
Project Manager Urban Water Management (m/f/d) Your assignments Leading multidisciplinary and multicultural teamsManagement of urban water projectsResponsibility for studies, design and tender
modelling and data mining techniques.Strong problem-solving skills with ability to multi-task and manage multiple projects simultaneously. Your Benefits SCHOTT’s openness to promote your further
Manager Collaborate effectively with peers, stakeholders, and partners across the organization to positively impact business results Unsere Anforderungen MS degree in Engineering or related science
requirements and specification. You will be managing a team of seven direct reports. About the Role The Quality Manager – Planning & Assurance is responsible for developing, reviewing and maintaining project
Regional Facilities Manager for update and feedback on going FM issues affecting site and understand Client activities which might influence current and/or regular FM operations on site Your profile
operating budget, management plan and/or management services agreement. Work close together with the Facilities Manager to document all relevant supplier contract terms and conditions. Acting as secondary
Key Account Managern analysierst du in der Presales-Phase die individuellen Bedürfnisse unserer Kunden und entwickelst maßgeschneiderte Lösungsvorschläge sowie Projektpläne, die genau ins Schwarze
AufgabenbereichTeilkenntnisse im Microsoft Lösungsumfeld (u.a. Active-Directory, AD-Zertifikatsdienste, Azure, DFS/R, Failovercluster-Manager, Microsoft 365, PowerShell, RDS, SQL)Idealerweise Kenntnisse in den Microsoft
production processes, prepares manufacturing cost quotations, requisitions necessary engineering and maintenance work to realize production schedules. Maintains flexibility regarding hours of work, and manages
oder eine gleichwertige Qualifikation Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Ausgeprägte Kommunikationsfähigkeiten und die Fähigkeit, Kundenanforderungen effektiv zu beeinflussen und zu managen
approval by the Airworthiness Authorities Ensure that the Compliance Check Lists are established and maintained in conformity with the Design Assurance System Lead and manage the process for Design
und Umsetzung von Investitionen Leitung bei Verbesserungsprojekten und Beseitigung von Mängeln Nach Ihrer Einarbeitung werden Sie eigenverantwortlich arbeiten und berichten an den lokalen Projekt Manager
Manager. Durch die Einbindung in unsere internationale Unternehmensgruppe besteht grundsätzlich die Möglichkeit, sich bei Eignung für weitere Aufgaben im Konzern zu qualifizieren. Ihr Profil Techniker
Professional experience in the development of complex partial or complete systems Experience as a (sub-)project manager desirable Good knowledge of Atlassian products, e.g. JIRA or Confluence, and the MS Office
manage many ongoing issues Excellent ability to work independently and efficiently with a minimum of supervision Strong team and communication skills Excellent written and spoken English language skills
, analytical testing, process development and tech transfer. Demonstrated ability to independently manage projects/work to schedule/deadlines Statistics experience (including Proactive Process Analysis and
build application databases by creating models based on business requirements. Perform backup and restore operations. Monitor, manage space, and set up alerts. Estimate required capacity and plan
the quality requirements. Collect the information gathered by the quality assistants and report any incidents or problems to the quality manager. Supervise that manufacturing processes comply with the
knowledge of journal bearing technology preferred. Good communication skills and comfortable to work in multi-national, multi-cultural teams Ability to manage projects and to work as a team with dood
Weiterentwicklung der Applikationslandschaft in Zusammenarbeit mit dem Business Application Manager Administrative Aufgaben wie Datenpflege und Durchführung von Schulungen Ausbildung als Informatiker:in
Device Manager, SCCM). Kenntnisse in Powershell, weitere Programmiersprachen sind von Vorteil. Verständnis für Prozesse und Abläufe (ITIL-Kenntnisse von Vorteil). Sehr gute analytische Fähigkeiten
durch regelmäßige Firmen-Updates Flexible Arbeitszeitgestaltung und Home-Office-Möglichkeiten 30 Tage UrlaubJanika Wilhelm Junior HR Manager jobs@tech11.com
Botzenhardt Junior HR Manager jobs@tech11.com
career opportunities401K and healthcare planMarket conform salary Interessiert? Dann bewerben Sie sich bei uns online! Ihr Ansprechpartner: Adrian Bazzini HR Manager Tel: +49 (0)89 641 808 - 0
im Microsoft Lösungsumfeld (Active-Directory, Azure, DFS/R, Exchange/-Online, Failovercluster-Manager, Microsoft 365, PowerShell, RDS, SharePoint/-Online, SQL, Teams)Grundwissen in den Bereichen Backup, Firewall
manage many ongoing issues Excellent ability to work independently and efficiently with a minimum of supervision Strong team and communication skills Excellent written and spoken English language skills
knowledge of journal bearing technology preferred. Good communication skills and comfortable to work in multi-national, multi-cultural teams Ability to manage projects and to work as a team with dood
the quality requirements. Collect the information gathered by the quality assistants and report any incidents or problems to the quality manager. Supervise that manufacturing processes comply with the
comparable Professional experience in the development of complex partial or complete systems Experience as a (sub-)project manager desirable Good knowledge of Atlassian products, e.g. JIRA or Confluence, and
machine network and can also act as project manager for rollout or upgrade projects if required. Your Profile Your professional background is a technical apprenticeship; you have also already completed
Ihre Aufgaben: Hauptverantwortlicher Projektingenieur in Service-ProjektenUnterstützung der Manager Technical Support bei Reklamationen und Optimierung von In-service ProduktenKoordination
, analytical testing, process development and tech transfer.Demonstrated ability to independently manage projects/work to schedule/deadlines Statistics experience (including Proactive Process Analysis and
build application databases by creating models based on business requirements.Perform backup and restore operations.Monitor, manage space, and set up alerts.Estimate required capacity and plan
Device Manager, SCCM).Kenntnisse in Powershell, weitere Programmiersprachen sind von Vorteil.Verständnis für Prozesse und Abläufe (ITIL-Kenntnisse von Vorteil).Sehr gute analytische Fähigkeiten, schnelle
Configuration Manager; Erfahrung mit Omnissa Horizon, Azure Virtual Desktop oder Jamf (für die Mac-Verwaltung) ist ein PlusVertiefte Kenntnisse von Windows-Client-Betriebssystemen; Kenntnisse von Apple Mac OS X
-Managern und Vertriebsingenieuren bei Projektierung und Auftragsverfolgung zusammen. Diese Stelle kann zu 80% im mobilen Arbeiten ausgeführt werden. Reisetätigkeit für Projekttermine und Präsenz
-Managern und Vertriebsingenieuren bei Projektierung und Auftragsverfolgung zusammen. Diese Stelle kann zu 80% im mobilen Arbeiten ausgeführt werden. Reisetätigkeit für Projekttermine und Präsenz
and define specific process parameters First contact partner for customer and internal design teams Manage of investment projects Collaboration in international projects In this key position, you
), der von den Produkt Managern identifizierten Business Cases (Umsatzprognose, Verbesserungen, Kostensenkungen) Erstellung des Prozessplans und den entsprechenden Meilensteinen von Innovationsprojekten und die „Go/no Go
Willingness and ability to travel occasionally. Ability to manage projects and to work as a team with good analytical skills. and the flexibility and dynamism in the execution of tasks Fluent English, ideally
Sie für die Entwicklung neuer Lösungen (Produkte und Systeme), der von den Produkt Managern identifizierten Business Cases (Umsatzprognose, Verbesserungen, Kostensenkungen) Erstellung des Prozessplans
test and define specific process parameters First contact partner for customer and internal design teams Manage of investment projects Collaboration in international projects In this key position, you
teams Willingness and ability to travel occasionally. Ability to manage projects and to work as a team with good analytical skills. and the flexibility and dynamism in the execution of tasks Fluent
on opportunity and want to help you make the most of yours. Achieve your ambitions – join us at JLL! Role Purpose The Facilities Manager (FM) is responsible for managing all aspects of facilities
Facilities Coordinator will assist the Facilities Manager with operational activities in accounting and finance, maintenance and operations, vendor oversight, purchasing of material, equipment & supplies
: Create and modify technical documentation, drawings and specification Manage and track changes, revisions as well as organise configuration documents of products sold by the company Revise and share
der Arbeitnehmerüberlassung, der Personalvermittlung und als Provider für Interim-Manager. Namhafte Unternehmen aus den unterschiedlichsten Branchen vertrauen auf unsere Erfahrung und professionelle Abwicklung
einen Sales Manager in Eisenach im Rahmen der direkten Personalvermittlung. Bewerben Sie sich online und freuen Sie sich schon jetzt auf das Gespräch mit einem netten Kollegen aus unserem Recruiting Team