, Hamburg und im nächsten Schritt weiteren Regionen sucht man zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Area Sales Manager. Du verantwortest den ganzheitlichen Prozess von der gezielten und nachhaltigen
uns auf Sie. Mitwirkung an spannenden Projekten zur Transformation von SAP WM zu EWM Zusammenarbeit mit Service Managern und Business Process Specialists zur Schätzung des Aufwands für die Entwicklung von Lösungen
: Als Account Manager (w/m/d) für Flexibilitätsmanagement- und Optimierungslösungen betreust du unsere Bestandskunden im Energiemarkt.Du analysierst die Kundenanforderungen und bringst sie mit unseren
. Wie du dazu beitragen kannst: Als Account Manager (w/m/d) Softwarelösungen im Energiemarkt betreust du unsere große Bestandskundenbasis im Bereich Leittechnik und Leitsysteme für Strom-, Gas-, Nahwärme
Workforce und Reporting Manager (m/w/d), der bei der Erreichung der Leistungsziele und der optimalen Nutzung der Ressourcen unterstützt. Workforce ManagementBedarfsermittlung: Analyse des Personalbedarfs
mit unseren Key Account Managern arbeiten Sie am Puls des Geschehens, bauen Marktwissen und Netzwerke auf und schaffen sich so die perfekte Basis für Ihre Zukunft bei IQVIA. Die Aufgaben: Sie unterstützen
mit unseren Key Account Managern arbeiten Sie am Puls des Geschehens, bauen Marktwissen und Netzwerke auf und schaffen sich so die perfekte Basis für Ihre Zukunft bei IQVIA. Die Aufgaben: Sie unterstützen
Manager to develop and grow sales within key German retail accounts. If you are confident you can demonstrate a track record of working with relevant retail customers within Germany and you are looking for
UNSER MANDANT European Key Account Manager required to manage a team and a substantial portfolio of FMCG accounts across Europe IHRE NEUE HERAUSFORDERUNG As a European Key Account Manager, you
effectively manage the Regional Business Manager sales team and the customer network with particular focus on the long-term relationship and business development of key customers. KPIs are sales growth, new
gleichzeitig zu managen. Hohes Maß an Eigenverantwortung, Selbstständigkeit und lösungsorientiertem Handeln. Sicherer Umgang mit MS Office, insbesondere Excel und PowerPoint
community and improve your skillset. Deine Aufgaben / your mission Evaluate, plan, migrate, deploy, and manage Microsoft Exchange & MS Exchange Online environments Perform, coordinate and improve most complex
manager in projects Good knowledge of automating tasks with Microsoft Powershell Knowledge of the administration of Apple devices is an advantage Good knowledge of trouble ticket systems (e.g. ServiceNow
skillset. Deine Aufgaben / your mission Manage and maintain the Microsoft 365 environment for Workplace Services Deploy and maintain advanced Microsoft 365 Services including Microsoft Defender & Enterprise
skillset. Deine Aufgaben / your mission Install, configure, test, and maintain Windows operating systems, application software, and system management tools Manage and monitor installed systems and
skillset. Deine Aufgaben / your mission Install, configure, test, and maintain Windows operating systems, application software, and system management tools Manage and monitor installed systems and
Ability to manage projects independently and proactively Fluent in German and English Warum wir? / why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home
product teams Collaborate with IT Manager and Solution Architect in conceptualizing the technology roadmap Aid the IT Manager in planning and executing technology roadmap initiatives Relevant professional
Standards setzt , sondern auch das Unternehmen grundlegend verändert. Zur Verstärkung unseres Teams suchen wir in Vollzeit (38,5 Std./ Woche) zum nächstmöglichen Termin einen Application Manager / Inhouse
Standards setzt , sondern auch das Unternehmen grundlegend verändert. Zur Verstärkung unseres Teams suchen wir in Vollzeit (38,5 Std./ Woche) zum nächstmöglichen Termin einen Application Manager / Inhouse
Stellenbeschreibung Für ein dynamisches, zukunftsorientiertes Unternehmen im Herzen von Erlangen suchen wir derzeit einen Facility Manager (m/w/d). Das Erlanger Unternehmen ist führend
and experience. Collaborates to define, develop and lead Marketed Products GEM strategies to maximize regulatory success towards achievement of program objectives Independently manages, plans and
Controller Vertriebssysteme m/w/d Sie sind Manager für Vertriebssysteme, Koordinator im Vertriebscontrolling & CRM, Business Analyst, Consultant Digitales Kundenmanagement oder Sales Operations
) als Anwendungsbetreuer/Application Manager (m/w/d). Ihre zukünftigen Aufgaben: Unterstützung bei der Inbetriebnahme einer Iot-Plattform per FernwartungAnleitung bei der Integration der Plattform in das Data Center
collaborating with local trainers to transfer knowledge and best practices Team-oriented, with structured working habits and the ability to effectively manage multiple tasks and priorities Strong communication
Strong organizational and time management skills Ability to adapt to changing priorities and manage multiple tasks simultaneously Strong attention to detail and commitment to delivering high-quality work
experience in Agile product ownership Hands-on mentality Experience with and a continued eagerness to drive BI initiatives as an individual contributor as well as a manager Fluent written and verbal English
3rd level support/analyses in the Workplace area (bug analysis/fixes) You have sound knowledge of Intune/Configuration Manager, Windows 11, EntraID, Modern Workplace and M365 You have in-depth knowledge
, execute, and wrap up offering-based campaigns, major events, and complex cross-company campaigns involving Industry X and Supply Chain & Operations Manage worldwide marketing campaigns and ensure their
Demonstrated ability to lead and manage projects to successful completion Proficiency in using project management Problem-solving skills and the ability to work under pressure Fluent in English, German is a plus
, execution, and delivery of complex IT projects focused on PIM (Product Information Management) and DAM Manage stakeholders from both Business and IT, ensuring effective collaboration and communication Oversee
business stakeholders and multiple IT roles, including PIM, DAM and external partners Work with the IT Manager and Solution Architect to envision and plan the technology roadmap University degree in computer
gleichzeitig zu managen. Hohes Maß an Eigenverantwortung, Selbstständigkeit und lösungsorientiertem Handeln. Sicherer Umgang mit MS Office, insbesondere Excel und PowerPoint
Stellenbeschreibung Für unseren Kunden aus Backnang, nahe Stuttgart, suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Supply Chain Manager (w/m/d) Das Unternehmen ist eine führender Anbieter
mit F&E)Erstellung des PRS (Entwurfsversion) und Finalisierung mit Input von Engineering/Marketing und Program Manager zum PDS Das bringen Sie mit: Studium in Wirtschaftsingenieurwesen, Elektrotechnik
Mandanten sind: Kenntnisse von ERP Prozessen Erfahrungen im erfolgreichen Managen von Kundenbeziehungen Stärken in der Planung und Steuerung von Ressourcen und Projekten Hohes Maß an Organisationsfähigkeit
Stakeholdermanagemen: Du verstehst die Anforderungen der Hiring Manager aus den Business Units, mit denen Du vertrauensvoll zusammenarbeitest. Dieses Wissen nutzt Du versiert, um den Recruitingprozess
. Du wirkst aktiv bei der Digitalisierung der WiBU Gruppe mit und bringst deine Ideen gewinnbringend ein. Das bringst du mit: Erfahrung im Projektmanagement als Applications Manager (m/w/d), IT
Standards setzt, sondern auch das Unternehmen grundlegend verändert. Zur Verstärkung unseres Teams suchen wir in Vollzeit (38,5 Std./ Woche) zum nächstmöglichen Termin einen Application Manager / Inhouse
Standards setzt, sondern auch das Unternehmen grundlegend verändert. Zur Verstärkung unseres Teams suchen wir in Vollzeit (38,5 Std./ Woche) zum nächstmöglichen Termin einen Application Manager / Inhouse
trainers to transfer knowledge and best practicesTeam-oriented, with structured working habits and the ability to effectively manage multiple tasks and prioritiesStrong communication skills, especially
DPDHL is hiring a Claims Manager in our Insurance and Risk Management service line in Plantation, FL.In this role, you will manage the resolution of claims for DHL Global Business Services, to
business stakeholders and multiple IT roles, including PIM, DAM and external partnersWork with the IT Manager and Solution Architect to envision and plan the technology roadmap University degree in computer
3rd level support/analyses in the Workplace area (bug analysis/fixes) You have sound knowledge of Intune/Configuration Manager, Windows 11, EntraID, Modern Workplace and M365 You have in-depth knowledge
time management skillsAbility to adapt to changing priorities and manage multiple tasks simultaneouslyStrong attention to detail and commitment to delivering high-quality work German and English fluent
and experience. Collaborates to define, develop and lead Marketed Products GEM strategies to maximize regulatory success towards achievement of program objectivesIndependently manages, plans and
product teamsCollaborate with IT Manager and Solution Architect in conceptualizing the technology roadmapAid the IT Manager in planning and executing technology roadmap initiatives Relevant professional
lead and manage projects to successful completionProficiency in using project management Problem-solving skills and the ability to work under pressureFluent in English, German is a plus Internal Career
Relevant project management experience, preferably in manufacturing Understanding of EU food regulatory environment Able to deal with and manage complexity, building strong relationships, striving for
Mapping: Creation of detailed service maps to visualise IT infrastructures and dependencies. Event Management: Integration of monitoring tools to proactively monitor and manage events. Operational