am Standort Bremen suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Procurement Contract Manager (d/f/m) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Die Position ist zunächst auf 12 Monate befristet
! Für unseren Kunden Airbus Aerostructures GmbH am Standort Nordenham suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Project Manager Catering (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung
WHAT WE ARE LOOKING FOR As a Technical Project Manager (m/f/d) in the field of flight simulation, you will be responsible for the professional management of the technical development team and
WHAT WE ARE LOOKING FOR As a Technical Project Manager (m/f/d) in the field of flight simulation, you will be responsible for the professional management of the technical development team and
test cases (dynamic testing) and check and assess test results and manage defects Provide expert advice, training and technical assistance Contribute to employees’ professional development
recommendations to change requests regarding business requirements Consulting the relevant Service and Application manager(s) on business requirements Participation and representation of TSCNET as an expert
recommendations to change requests regarding business requirementsConsulting the relevant Service and Application manager(s) on business requirementsParticipation and representation of TSCNET as an expert
system. Manage contract and purchasing information in the SAP system. Monitor the purchase/procurement activity in SAP system (e.g. purchase orders, goods and services receipt, vendor requests etc.). Day
Your Responsibilities: Lead a cross-functional project team and serve as the main point of contact for the client. Act as the liaison between the customer and the company. Plan, manage, document, and
Owner, Process Owner und dem Validation Manager in Bezug auf die Zugriffsrechte der Nutzergruppen. Dies beinhaltet z.B. die Konfiguration von Nutzerkonten unter Berücksichtigung von Segregation of Duty
Your Responsibilities: Lead a cross-functional project team and serve as the main point of contact for the client.Act as the liaison between the customer and the company.Plan, manage, document, and
: Sie berichten an den Project Categorization Manager und verwalten insbesondere die Kategorisierung vonGold- und Platinprojekten bei Airbus Commercial und unterstützt die Kategorisierung von Eisen-, Bronze
Completed degree (e.g. product management, product marketing, industrial engineering, etc.) Relevant professional experience as a product manager in the B2B sector Basic economic knowledge of product
three days a week. Visits in Oldenburg are occasionally. Your Tasks Participation in the development, planning and implementing of offshore wind projects Manage technical and commercial aspects of the
Design/introduction of supporting tools and workflows Plan complex orders and manage their execution including the scheduling of resources and suppliers Conception, initiation and monitoring of measures to
to project manager (and frequently internal customers)to ensure successful recharging of project workProvide technical and/or process expertise and input to design, planning, and issue managementEnsure
team resources. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to ensure all agreed targets and Service Level Agreements are met and emergency incidents are managed and resolved within the
respect to complex technical issues. You need to ensure the software applications environment is well developed and maintained with high quality. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to
develop the team resources. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to ensure all agreed targets and Service Level Agreements are met and emergency incidents are managed and resolved within
machine network and can also act as project manager for rollout or upgrade projects if required. Your Profile Your professional background is a technical apprenticeship; you have also already completed
haben alle Studierenden ein Ausbildungsverhältnis mit uns. Facility Manager werden dort gebraucht, wo Gebäude gebaut, modernisiert und betrieben werden. Der Beruf zeichnet sich durch eine hohe Komplexität
haben alle Studierenden ein Ausbildungsverhältnis mit uns. Facility Manager werden dort gebraucht, wo Gebäude gebaut, modernisiert und betrieben werden. Der Beruf zeichnet sich durch eine hohe Komplexität
projects (national / international) Technical work package manager wind turbine from contract negotiations until execution of the wind turbine supply contract up to the handover to the operating party
Urlaubs- und Weihnachtsgeld Fahrtkostenübernahme Persönliche und wertschätzende Betreuung durch unsere Personal-Manager Ihre Aufgaben als Empfangskraft (m/w/d) in Frankfurt am Main: Betreuung
Stellenbeschreibung Sie suchen einen sicheren und dauerhaften Job als Project Manager Integrated Product Support in einem soliden Unternehmen im Marine-Sektor? Abwechslungsreiche Aufgaben
, welches Ihren Einsatz und Ihr Engagement schätzt? Sie sind Document Manager und wohnen in oder um Hamburg? Dann kommen Sie zu unseren Experten von Randstad professional solutions – von Professionals für Professionals
und wertschätzende Betreuung durch unsere Personal-Manager Ihre Aufgaben als Sachbearbeiter (m/w/d) in der Energiewirtschaft: Bearbeitung von Klärfällen, Stammdatenänderungen etc. von Geschäftskunden Bearbeitung
- und Weihnachtsgeld Kostenfreies Gesundheitsmanagement Fahrtkostenübernahme Persönliche und wertschätzende Betreuung durch unsere Personal-Manager Ihre Aufgaben als Kaufmann/-frau - Bürokommunikation (m/w/d
WHAT WE ARE LOOKING FOR As a Technical Programme Manager (m/f/d) in the field of flight simulation, you will be responsible for the technical management of the technical development team and make a
Urlaubs- und Weihnachtsgeld Fahrtkostenübernahme Persönliche und wertschätzende Betreuung durch unsere Personal-Manager Ihre Aufgaben als Empfangskraft (m/w/d) in Frankfurt am Main: Betreuung
- und Weihnachtsgeld Home-Office-Option und flexible Arbeitszeiten Wertschätzende und persönliche Betreuung durch unsere Personal-Manager Ihre Aufgaben als Sachbearbeiter (m/w/d) Entgeltabrechnung: Betreuung
und Ihr Engagement schätzt? Sie sind Quality Manager und wohnen in oder um Erlangen? Dann kommen Sie zu unseren Experten von Randstad professional solutions – von Professionals für Professionals! Bewerben
und ein Team, welches Ihren Einsatz und Ihr Engagement schätzt? Sie sind Health, Safety & Environment Manager und wohnen in oder um Heidenheim? Dann kommen Sie zu unseren Experten von Randstad professional
WHAT WE ARE LOOKING FOR As a Technical Programme Manager (m/f/d) in the field of flight simulation, you will be responsible for the technical management of the technical development team and make
aus der Luftfahrtindustrie am Standort Donauwörth suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Customer Logistic Manager (m/w/d) für einen Einsatz in der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme
: Create and modify technical documentation, drawings and specification Manage and track changes, revisions as well as organise configuration documents of products sold by the company Revise and share
consistent quality and service orientation in the realization of our individual staffing services. For our client, we are looking for a dedicated: Sales Manager (m/f/d) UK Responsibilities: Existing
, retrieving incoming and outgoing mail Manage the flow of paperwork for the Operations secretariat, in particular documents relating to internal and external meetings Answering telephone calls Arrange and
build application databases by creating models based on business requirements. Perform backup and restore operations. Monitor, manage space, and set up alerts. Estimate required capacity and plan
, please visit ambu.com or follow us on LinkedIn . Business Development Manager Bronchoscopy (m/w/d) Lust auf eine neue Herausforderung? Willkommen im Team! Bei uns dreht sich alles um innovative
, please visit ambu.com or follow us on LinkedIn . Business Development Manager Bronchoscopy (m/w/d) Lust auf eine neue Herausforderung? Willkommen im Team! Bei uns dreht sich alles um innovative
consistent quality and service orientation in the realization of our individual staffing services. For our client, we are looking for a dedicated: Sales Manager (m/f/d) UK Responsibilities: Existing customer
, retrieving incoming and outgoing mail Manage the flow of paperwork for the Operations secretariat, in particular documents relating to internal and external meetings Answering telephone calls Arrange and
Professional experience in the development of complex partial or complete systems Experience as a (sub-)project manager desirable Good knowledge of Atlassian products, e.g. JIRA or Confluence, and the MS Office
WHAT WE ARE LOOKING FOR As a System Safety (or Functional Safety) Manager (m/f/d), you will have the opportunity to take on responsibility for the safety-related development of the entire system as
wir sehr erfolgreich in den Bereichen der Arbeitnehmerüberlassung, der Personalvermittlung und als Provider für Interim-Manager. Namhafte Unternehmen aus den unterschiedlichsten Branchen vertrauen auf unsere Erfahrung
und wertschätzende Betreuung durch unsere Personal-Manager Ihre Aufgaben als Fitnesstrainer (m/w/d): Durchführung von Einweisungsterminen für neue Mitglieder Kundenbetreuung auf der Trainingsfläche Verwaltung
- und Frontoffice (m/w/d) in Frankfurt am Main: Als erste Ansprechperson empfangen Sie Gäste des Hauses und Schulungsteilnehmer. Sie organisieren das Catering für die Schulungs- und Konferenzräume und managen
die für Sie passende Aufgabenverteilung gemeinsam ab. Ihr Ansprechpartner: Adrian Bazzini HR Manager Tel: +49 (0)89 641 808 - 0
completed IT-related vocational trainingAt least 3 years of relevant professional experience as a consultant or account manager, ideally in technical B2B sales in the IT industryYou understand the challenges