Ihr Ansprechpartner OPTIMA packaging group GmbH Tina Radecke HR Manager Personnel Acquisition Mail: tina.radecke@optima-packaging.com Tel.: +49 151 54686991 Haben wir Ihr Interesse geweckt? Dann freuen
Schulungsmaßnahmen YouTube-Video ansehen Ihr Ansprechpartner OPTIMA packaging group GmbH Tina Radecke HR Manager Personnel Acquisition Mail: tina.radecke@optima-packaging.com Tel.: +49 151 54686991
. Das machen Sie bei uns Als Service Account Manager betreuen und beraten Sie unsere Kunden im In- und Ausland zu mechanischen und elektrotechnischen Fragen der Optimierungsmöglichkeiten, beispielsweise durch Maschinenumbauten
VergütungFlexible ArbeitszeitgestaltungUmfangreiche Schulungsmaßnahmen YouTube-Video ansehen Ihr Ansprechpartner OPTIMA packaging group GmbH Tina Radecke HR Manager Personnel Acquisition Mail: tina.radecke
Sind Sie bereit für eine Veränderung? Wir suchen aktuell: Key Account Manager Steuersysteme (m/w/d) mit Home-Office -- Zur Festanstellung -- Keine Zeitarbeit -- Für unseren renommierten Kunden
Sind Sie bereit für eine Veränderung? Wir suchen aktuell: Key Account Manager Steuersysteme (m/w/d) mit Home-Office -- Zur Festanstellung -- Keine Zeitarbeit -- Für unseren renommierten Kunden
mit Sie managen die Weiterentwicklung der Netzwerk- und Security StandardsSie wirken bei der Evaluierung neuer Techniken und Komponenten, sowie bei der Festlegung von Standards mitSie unterstützen bei der Analyse
für alle Interessengruppen. Im Zuge des Wachstums sucht man zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Business Development Manager für das globale "Smart-Grid" Committee im Homeoffice. Proaktive Suche und Förderung von Märkten
Softwareverteilung, Ivanti Environment Manager, Linux-Betriebssysteme, VMWare-ServervirtualisierungHaben zudem bestenfalls Kenntnisse im Umgang mit SAP R/3 und S/4Verfügen über eine serviceorientierte Arbeitsweise
Dienstleistungen in den Bereichen Energie und Kommunikation. SPIE Information & Communication Services GmbH sucht Sie ab sofort als Account Manager Informations-/Kommunikationstechnik (m/w/d) Einsatzort
Dienstleistungen in den Bereichen Energie und Kommunikation. SPIE Information & Communication Services GmbH sucht Sie ab sofort als Account Manager Sicherheitstechnik (m/w/d) Einsatzort: Mainz Kennziffer: 2025
Facility Manager (m/w/d) Objektbetreuung Aerospace Unser Angebot: Attraktives Arbeitsumfeld mit guten Perspektiven Tarifliche Entlohnung nach iGZ/DGB Tarif zzgl. Branchenzuschlägen Persönliche
Safety Manager (m/w/d) Unser Angebot: Attraktives Arbeitsumfeld mit guten Perspektiven Tarifliche Entlohnung nach iGZ/DGB Tarif zzgl. Branchenzuschlägen Persönliche Einsatzbegleitung
Jahren. Für unsere Entwicklungs-Teams in Klaus (Vorarlberg, Österreich) suchen wir eine:n Produkt Manager für automatisierte Testlösungen (w/m/d), Voll- oder Teilzeit Worum geht's? Du koordinierst
material usage are reported accurately to authorities in compliance with regulations. Performance and Metrics Ownership : Manage key metrics such as delivery precision, cost optimization, and sustainability
Stellenbeschreibung Quality manager in Ulm wanted! Are you interested? With the many benefits at our subsidiary Randstad professional solutions, such as competitive compensation and retirement plans
Project Planning Manager (m/w/d) Experts. Talents. Personalities. Shape the future of sustainable energy with your planning expertise! For our partner in the energy industry we are looking for a
with best Programs possible. Work with functional leaders to increase productivity, reduce operating costs, maximise efficiency and manage human capital more effectively. Coordinate quality control
Coordination and supervision of the different Factory Manager assigned to each of the factories in operation worldwide Development of layouts, equipment and mechanical means, definition of schedules
innovative dynamic valves, controls, and solutions for the global Hydronic HVAC market, Frese is a recognized industry leader in improving energy efficiency in buildings. As the Global Product Manager for
position Foresco DK as a key player in the Scandinavian market. 5 – 10 years of management experience with proven results of succes. Stilling som General Manager hos Foresco DK giver dig mulighed for at lede
! Für unseren Kunden Airbus Operations am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt mehrere Quality Conformance Manager für das Inspection Planning Team (d/f/m) im Rahmen
three days a week. Visits in Oldenburg are occasionally. Your Tasks Participation in the development, planning and implementing of offshore wind projects Manage technical and commercial aspects of the
Unit suppliers Coordination and supervision of the different Factory Manager assigned to each of the factories in operation worldwide Development of layouts, equipment and mechanical means, definition of
with best Programs possible. Work with functional leaders to increase productivity, reduce operating costs, maximise efficiency and manage human capital more effectively. Coordinate quality control
potential business fields to influence and educate external gate keepers and decision makers about the capabilities and advancements at SCHOTTLead cross-functional global teams, plan and manage resources to
material usage are reported accurately to authorities in compliance with regulations. Performance and Metrics Ownership: Manage key metrics such as delivery precision, cost optimization, and sustainability
Foresco DK as a key player in the Scandinavian market.5 – 10 years of management experience with proven results of succes. Stilling som General Manager hos Foresco DK giver dig mulighed for at lede en
innovative dynamic valves, controls, and solutions for the global Hydronic HVAC market, Frese is a recognized industry leader in improving energy efficiency in buildings. As the Global Product Manager for
des Site Security Manager bei Sondertätigkeiten Ihr Profil Student*in eines Bachelor- oder Masterstudiums Erste praktische Erfahrung im Site Security Management (im behördlichen oder unternehmerischen
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Als Senior ILS-Manager (m/w/d) sind Sie für die fachliche Implementierung und Führung des ILS-Managements (Integrated Logistics Support) innerhalb unserer Projekte zuständig
as the NATO Quality management system Create and modify documents of IMS Provide IMS trainings for the colleagues and prepare training materials Manage the IMS documentation system Support process
WHAT WE ARE LOOKING FOR As a System Safety (or Functional Safety) Manager (m/f/d), you will have the opportunity to take on responsibility for the safety-related development of the entire system as
MISSION: Manage the production of concrete towers precast and the coordination between the technical offices and the production at the factory’s shopfloor. TASKS: Manage the design, installation and
Sales Manager m/w/d Wir suchen SIE! Für einen unserer Kunden aus Braunschweig suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sales-Manager m/w/d in Vollzeit (35 Wochenstunden
and experience. Manage and execute all day-to-day operations of the front desk Assisting in corporate travel bookings (flight, train tickets, accommodation, etc.) Managing the “Handkasse” (cash fund
The team Business Development Parts & Services is part of the Global Service Product Management of the Nordex Group. We steer the development of the After Sales business, manage the product portfolio
As Global Commodity manager for Hybrid towers you will have the global responsibility within our global sourcing team of contract management of hybrid towers for any Nordex project. This global
and manage the non-conformities opened during the construction phase. Check the quality methods and documentation used by the subcontractors on site. Report on the daily progress of the status of the
In this role, you will manage and resolve claims with our subcontractors and supplier during the service period of global fleet . You will have to find new solutions for new challenges every day, and
components and realize 2D drawing. Tasks and responsibilities Candidates start from 3D file and creating and revising 2D drawings. Support in preparing tech sheets and documentation for project manager of
Device Manager, SCCM). Kenntnisse in Powershell, weitere Programmiersprachen sind von Vorteil. Verständnis für Prozesse und Abläufe (ITIL-Kenntnisse von Vorteil). Sehr gute analytische Fähigkeiten
zertifiziert worden.Fritz Botzenhardt Junior HR Manager jobs@tech11.com
components and realize 2D drawing. Tasks and responsibilities Candidates start from 3D file and creating and revising 2D drawings. Support in preparing tech sheets and documentation for project manager of
Bazzini HR Manager Tel: +49 (0)89 641 808 - 0
! Gern stimmen wir die für dich passende Aufgabenverteilung gemeinsam ab. Dein Ansprechpartner: Adrian Bazzini HR Manager Tel: +49 (0)89 641 808 - 0
-Teams! Gerne auch wenn Sie sich unsicher sind, ob Sie alle Anforderungen erfüllen - wir stimmen die für Sie passende Aufgabenverteilung gemeinsam ab. Ihr Ansprechpartner: Adrian Bazzini HR Manager Tel
completed IT-related vocational trainingAt least 3 years of relevant professional experience as a consultant or account manager, ideally in technical B2B sales in the IT industryYou understand the challenges
it our mission to play an active role in shaping the future of innovative projects such as autonomous driving, electromobility and mobile online services. As an Error Manager (m/f/d), you will take
step-by-step induction with an induction buddy Individual training and further education opportunities Your Application Starting out as project manager? I look forward to receiving your CV